четвер, 11 березня 2010 р.

Подорож на Драгобрат

Фото звіт - тут

Introduce
Ну щож, на "жіночі свята" прийшла гарна думка - а чому не махнути на кілька днів на лижі.. але кудись подалі :). Про торги з рівненською діаспорою скажу коротко.. все їм було не то.. а за день до подорожі прийшла креативна ідея їхати на Буковель.. яка звучала так - "якщо ти знайдеш житло..." враховуючи той світлий факт, що я вже зарезервував житло у Ясіння і майже домовився у Славську... Словом поїхало нас 2-є я і моя сестра :).

Road to..
В суботу ранком підйом і на поїзд до Франківська.. Там на вокзалі нас чекав товариш Галі який нас нопоїв гарячим чаєм і відвіз до Ясіння.. за що йому велика подяка і пельмені від Галі :). Дорога до Ясіння просто надзвичайна..
Зовсім не віриться, що у Львові відлига. До речі їхати так само як і на Ворохту.. проїзджали міст який 3 роки тому був не добудований - нічого не змінилось, як то кажеться деякі речі залишаються постійні :(((.

Hosting
Близько обіду в Ясінні.. виявляється я вже там був коли 2 роки тому спускався з Петроса ☺ поки поїмо.. те, се.. Прийняли рішення днем катання пожертвувати на користь розміщення і купівлі квитків назад (взяли на раховозку до Львова).. Розмістились на турбазі Едельвейс - дуже демократичне місце, якраз для тих хто приїхав лиш кататись і додаткові зручності не потрібні і просто немає часу ними користатись☺. До речі - окремі слова заслуговує харчування. Їли в трьох місцях - ні одного не трапилось місця де годують без нарікань.. до Славського кафе їм у тому плані як до неба..

Ski's day 1
Ранком підйом, в передчутті свята зірвався без всяких будильників ранком, пробіжка по місту де поїсти - максимум на що можна розраховувати - гарячий чай, то нічого, мали власни запаси нерізаних бутерів ;). Прокат і стоїмо коло машин - чекаєм "компанію" на Драгобрат. Туди їздять лиш "бобики", повноприводні "таблетки" (біс знає як то зветься - пазіки, чи що) і здоровенні Газони. Тут нам на щастя зустрів артфулбітівця - ще з 3 людьми. Заскочили в "таблетку" і вперед.. По дорозі коли "таблетка" лиш з 4 разу видерласа на шмат льоду (пікантності додавла збоку міні прірва з річкою) стало зрозуміло - ще трішки і туди лиш Газони з "бобиками" їздити будуть..

З верху.. просто краса.. Доречі, чи то через хмари, чи то через сніг - Говрелу з Петросом я так і не побачив, хоча кілька раз намагався знайти.. - може там заблизько?
Скіпаси на кошики коштують від 15 грн і менше (якщо береш зразу 10 то 12), до речі - приємна річ - коли вечером здаєш пластикову карту - якщо на ній лишились скіпаси гроші тобі повертають - респект!!..., сніг просто чудо.. м'ягкий і пухнастий (це якщо з траси злетіти і прикидатись фрірайтером).. На бугелях я там так і не покатався, хоч і там гора вища і траса крутіша і довша - велика черга мене закопала б якби я там почав на них стояти вчитись ☻.
Якщо хочеш фрірайту - то краще то робити на верхній частині гори - там де дерев немає, в нижній частині є некорчовані пеньки і денеде стирчать якісь гілки з землі - кілька яких я відкрив.. після таких відкритів здається, що катання закінчено і тебе звідти понесуть.. Відлітав увесь день вечером в попутний газон і внизу.. така собі вечеря.. і думками я вже у наступному дні..

Ski's day 2
Прокинувся рано.. годинка четрверта, малу не став будити (а дуже хотілось) поки за вікном темно.. розвиднілось - підйом, чай, бобик, гора!! Тут відкрилась приємна несподіванка - якщо приїхати до 9-30 можна придбати денний абонемент за 100 грн! просто сюпір!! Вперед на гору! Вже на горі виявилось що я зробив одну дурницю - коли вилазив з бобика, кинув борд у сніг, він на нього налип (було дуже сонячно і тепло) трішки підтав, а поки я піднімався на гору - під холодним вітром перетворився у лід.. отож стою я на трасі.. чи то борд не їде.. чи то зі мною щось не так.. круто вниз ще їде.. у всіх інших випадках - стоїть як вкопаний. Згорем пополам з'їхав, трішки лід подорозі стесався, трохи я рукою позбивав.. Наступний спуск став неперевершеним!!! Далось взнаки мої старання попереднього дня і так було до вечора!!

Коли я писав до вечора - то я трішки сказав не правду ☺.. вже в кінці дня, умудрився я невдало загальмувати (вдало наскочити на камінець) і мене перекинуло потилицею в низ.. в голову одразу прийшла думка, що шолом потрібен навіть коли не катаєшся по крутих трасах з соснами навколо - швидкості буває досить.. після того ще один спуск і я розумію, пора назад.. координація порушена :(.
Коли я писав про паскудне харчування в Ясіння я не мав на увазі харчування на Драгобраті - там то якраз мені вдалось поїсти дуже смачно, але дорого. Після того місце у кабіні Газона де дядечко травив байки про зайців і насвистував пісню про козака і калину ☺☺☺..

Road from...
Збори в на турбазі - і раховозка до Львова.. Раховозка повністю виправдовує свою назву.. а у Львові одразу на роботу..

Summary
Якщо порівнювати з Славськом просто крутіше: все краще, сніг, кут, можливості, краєвиди. Єдині мінуси - добирання (туди і до гори), харчування і загальні затрати часу.. ну і ціна відповідно того задоволення вища.. Але воно того варте!! Це дуже різко відчулось коли знову спускаєшся на Захар Беркуті!

Немає коментарів: